Citibank renunţă la brandul Citi Financial şi debutează în România pe piaţa de retail bancar sub numele băncii-mamă. Gigantul american vine şi cu servicii mai puţin convenţionale, cum ar fi tranzacţiile bancare prin telefon. Singura bancă americană prezentă în România îşi mută afacerile cu persoane fizice de la clienţii cu venituri mici către zonele de lux. Odată cu renunţarea la brandul Citi Financial, care a încercat să se apropie şi de clienţii din cartierel
Citibank renunţă la brandul Citi Financial şi debutează în România pe piaţa de retail bancar sub numele băncii-mamă. Gigantul american vine şi cu servicii mai puţin convenţionale, cum ar fi tranzacţiile bancare prin telefon.
Singura bancă americană prezentă în România îşi mută afacerile cu persoane fizice de la clienţii cu venituri mici către zonele de lux. Odată cu renunţarea la brandul Citi Financial, care a încercat să se apropie şi de clienţii din cartierele mărginaşe, Citibank atacă piaţa retailului bancar sub numele băncii-mamă şi cu produse dedicate persoanelor bogate. „Ne adresăm clienţilor cu venituri medii şi mari, cu cerinţe mai sofisticate cu privire la serviciile financiare. Lansarea ofertei de retail banking aduce o gamă completă de produse şi servicii, de la cele de tranzacţionare, economisire, investiţii, credite, asigurări, până la carduri de credit“, explică, într-un interviu acordat Capital, Kumar Ramachandran, directorul de retail al Citibank.
Odată cu lansarea, instituţia de credit a decis să mai deschidă două agenţii, ajungând astfel la un număr de şapte unităţi în Bucureşti. Reprezentanţii băncii nu exclud nici posibilitatea ca, pe viitor, să debuteze şi pe piaţa creditelor ipotecare, însă nu o vor face în mod direct. „În prezent, strategia noastră nu include dezvoltarea unui produs de credit ipotecar. Cu toate acestea, în viitor am putea fi interesaţi să distrib