Compania clujeana Autoworld, dealer regional al marcilor Volkswagen si Audi, a livrat in primele opt luni un numar total de 362 de masini, in scadere cu aproximativ 53% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand firma din Cluj a comercializat 770 de masini. Cifra de afaceri realizata de compania clujeana in perioada ianuarie-august 2009 este de aproximativ 15 mil. euro (peste 62,3 mil. lei). "Se implineste un an de cand piata auto si-a incetinit turatia si platim acum pretul cresterilor spectaculoase din anii trecuti, a declarat pentru ZF Transilvania Diana Socaciu, director de marketing si PR in cadrul companiei Autoworld. Potrivit reprezentantilor dealerului clujean dupa primele opt luni cota de piata a marcii Volkswagen autoturisme a ajuns la 15,22%, fata de 10,83% in aceeasi perioada a anului trecut. Cota de piata a marcii Audi a scazut la 44,83% din piata premium, fata de 46,87% in perioada similara din anul 2008. Autoworld a fost infiintata in anul 1999 ca societate comerciala cu capital integral romanesc, al carei asociat unic este omul de afaceri Ioan Mezei.
Compania clujeana Autoworld, dealer regional al marcilor Volkswagen si Audi, a livrat in primele opt luni un numar total de 362 de masini, in scadere cu aproximativ 53% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand firma din Cluj a comercializat 770 de masini. Cifra de afaceri realizata de compania clujeana in perioada ianuarie-august 2009 este de aproximativ 15 mil. euro (peste 62,3 mil. lei). "Se implineste un an de cand piata auto si-a incetinit turatia si platim acum pretul cresterilor spectaculoase din anii trecuti, a declarat pentru ZF Transilvania Diana Socaciu, director de marketing si PR in cadrul companiei Autoworld. Potrivit reprezentantilor dealerului clujean dupa primele opt luni cota de piata a marcii Volkswagen autoturisme a ajuns la 15,22%, fata de 10,83% in aceeasi perioada