Ogilvy Group România a lansat o nouă specializare, unică pe piaţa locală de comunicare, OgilvyEarth, care-şi propune să ofere consultanţă strategică în ceea ce priveşte dezvoltarea durabilă a companiilor.
"Tranziţia dinspre «green sau social marketing» către noţiunea de sustenabilitate ca motor al unei creşteri economice responsabile a devenit preocuparea liderilor din întreaga lume", afirmă Manuela Necula (foto), Head of Country Ogilvy Group.
Ogilvy Earth România reuneşte specialişti ai grupului Ogilvy cu experienţă în comunicare, relaţii publice, digital, marketing, interactive, activation şi este condusă de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, împreună cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.
"Companiile trebuie să se adapteze noului context social şi cultural, iar OgilvyEarth îşi asumă rolul de a identifica direcţia strategică împreună cu experţii şi cu liderii de opinie din aceste domenii şi de a dezvolta programele care pot să transforme consumatorii în reprezentanţi şi susţinători ai brandului", afirmă Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations.
Totodată, Manuela Necula susţine că actuala criză economică este o consecinţă directă a unui model economic nesustenabil. "O abordare nouă la nivel social, politic, economic şi în domeniul mediului înconjurător a devenit vitală pentru o economie sustenabilă", a încheiat aceasta.
OgilvyEarth a fost creat la nivel global ca răspuns la o nouă abordare a corporaţiilor din toată lumea.
La nivel internaţional, OgilvyEarth a dezvoltat până în prezent mai multe proiecte şi campanii pentru clienţii săi, printre care şi campania de comunicare "Hopenhagen" pentru promovarea Conferinţei ONU de la Copenhaga din luna decembrie, unde cele 192 ţări participante îşi propun semnarea unui acord care succede Protocolului Kyoto. Campania are ca scop implicarea