Bogdan Alexandrescu si Mihai Varutoiu au terminat anul trecut facultatea la ASE, dar pentru ca inca din timpul facultatii au facut parte din Business Club, un club studentesc care sprijina antreprenoriatul, nu au mai asteptat sa isi termine studiile pentru a-si concepe planul de afacere, iar in octombrie anul trecut au infiintat AV Franchise Consulting, o companie de consultanta in domeniul francizelor.
Cei doi parteneri s-au cunoscut in 2005, cand Bogdan era in anul al doilea de facultate, iar Mihai era boboc la Business Club, un club care sprijina studentii care isi doresc sa devina antreprenori si care face parte din VIP (“Voluntari pentru Idei si Proiecte”), o asociatie a studentilor de la ASE.
“Ne cunosteam de acolo si inainte sa terminam facultatea ne-am gandit sa ne apucam de asta. La inceput, prin aprilie anul trecut, eram trei asociati, un coleg avea spatiul, Bogdan avea cunostinte in domeniu pentru ca fusese consultant, iar eu eram entuziasmat. Din mai, colegul s-a retras, iar apoi a urmat partea de analiza: am analizat concurenta, am cautat date financiare pentru a vedea ce potential are piata, am invatat despre francize, am contactat francize”, spune Mihai Varutoiu(foto), managing partnerul in varsta de 23 de ani al AV Franchise Consulting.
Bogdan Alexandrescu (24 de ani), cel care l-a convins pe Varutoiu sa intre in afacere, avea experienta de peste un an in compania International Franchise, tot un start-up deschis de Alexandrescu in 2006 cu inca doi colegi, firma inchizandu-se in vara lui 2007.
„Cand am lansat International Franchise erau trei, patru firme de consultanta cu un portofoliu de francize de cel putin 30-40 de companii. Era cerere mare si in fiecare an intrau branduri noi pe piata. Dar cel mai mult mi-a placut dinamica de lucru, este ceva foarte activ, te intalnesti cu oameni noi si inveti businessuri noi in fiecare