Ranbaxy România a avut vânzări de 17 milioane dolari în iulie-septembrie, în scădere cu 25% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, declin mai accentuat decât în primele două trimestre, de 8,4%, respectiv 11%, din cauza schimbărilor legislative legate de preţuri şi crizei de lichidităţi din industrie. În trimestrul trei al anului trecut, reprezentanţa din România a grupului indian de generice Ranbaxy a avut vânzări de 28 milioane dolari (1,2 miliarde rupii ), în creştere cu
Ranbaxy România a avut vânzări de 17 milioane dolari în iulie-septembrie, în scădere cu 25% faţă de aceeaşi perioadă din 2008, declin mai accentuat decât în primele două trimestre, de 8,4%, respectiv 11%, din cauza schimbărilor legislative legate de preţuri şi crizei de lichidităţi din industrie.
În trimestrul trei al anului trecut, reprezentanţa din România a grupului indian de generice Ranbaxy a avut vânzări de 28 milioane dolari (1,2 miliarde rupii ), în creştere cu 34% faţă de perioada similară din 2007.
Vânzările Ranbaxy România au scăzut cu 8,4% în primul trimestru din acest an, la 19 milioane de dolari, faţă de ianuarie-martie 2008, şi cu 11% în trimestrul al doilea, la 21 milioane dolari, faţă de aprilie-iunie 2008.
Schimbările legislative afectează Ranbaxy
"Vânzările în al treilea trimestru s-au ridicat la 17 milioane dolari (838 milioane rupii), în scădere cu 25%, din cauza aplicării noilor norme privind preţurile, care au afectat industria genericelor, şi a crizei severe de lichidităţi cu care se confruntă toate canalele de distribuţie. Ranbaxy a continuat să fie prudentă în ceea ce priveşte politica de management al creditelor, pentru a minimaliza impactul crizei de lichidităţi", se arată în raporul financiar publicat, luni, de producătorul indian de generice.
Începând cu 1 februarie 2009, Ministerul Sănătăţii a stabilit un curs fix de 4 lei/euro pentru