Ministerul Transporturilor si Infrastructuri (MTI) intentioneaza sa preia integral pachetul de actiuni al CFR Ferry-Boat de la CFR Marfa, urmand sa aloce firmei, anul viitor, subventii de 13,12 mil. lei (3 mil. euro), fata de 5,82 milioane de lei in acest an. Transferul actiunilor va fi realizat in baza unui protocol incheiat intre cele doua parti in termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a hotararii. Capitalul social al Societatii Comerciale de Transport Maritim si de Coasta CFR Ferry-Boat este de 23,99 milioane de lei, impartit in 9,59 milioane actiuni cu valoarea nominala de 2,5 lei detinute integral de MTI. Firma detine doua nave ferry-boat, respectiv Eforie si Mangalia, construite in 1991 si 1988 pentru a asigura transportul vagoanelor, containerelor si camioanelor TIR intre porturile Constanta si Samsun (Turcia), in conditiile in care, pana in anul 1990, exista un trafic important intre Romania si tarile asiatice, in special Turcia si Iran. CFR Ferry-Boat a raportat anul trecut pierderi de 7,32 milioane de lei, din care nava Mangalia 3,37 milioane de lei, nava Eforie 3,44 milioane de lei si activitatea de la mal 506.114 lei.
Ministerul Transporturilor si Infrastructuri (MTI) intentioneaza sa preia integral pachetul de actiuni al CFR Ferry-Boat de la CFR Marfa, urmand sa aloce firmei, anul viitor, subventii de 13,12 mil. lei (3 mil. euro), fata de 5,82 milioane de lei in acest an. Transferul actiunilor va fi realizat in baza unui protocol incheiat intre cele doua parti in termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a hotararii. Capitalul social al Societatii Comerciale de Transport Maritim si de Coasta CFR Ferry-Boat este de 23,99 milioane de lei, impartit in 9,59 milioane actiuni cu valoarea nominala de 2,5 lei detinute integral de MTI. Firma detine doua nave ferry-boat, respectiv Eforie si Mangalia, construite in 1991 si 1988 pentru a asig