Serviciul Naţional de Sănătate din Marea Britanie (NHS - National Health Service) a anunţat că niponii de la Nintendo pot folosi logo-ul campaniei de sănătate „Change4Life” în promovarea Nintendo Wii Fit Plus, care va fi lansat vinerea viitoare. Change4Life este un program al NHS creat cu scopul de a ajuta familiile britanice să ducă un stil de viaţă cât mai sănătos. Wii Fit plus reprezintă noul titlu din seria Wii Fit, care urmează să fie lansat de
Serviciul Naţional de Sănătate din Marea Britanie (NHS - National Health Service) a anunţat că niponii de la Nintendo pot folosi logo-ul campaniei de sănătate „Change4Life” în promovarea Nintendo Wii Fit Plus, care va fi lansat vinerea viitoare.
Change4Life este un program al NHS creat cu scopul de a ajuta familiile britanice să ducă un stil de viaţă cât mai sănătos. Wii Fit plus reprezintă noul titlu din seria Wii Fit, care urmează să fie lansat de Nintendo, pe data 6 noiembrie, în Europa.
Wii Fit Plus foloseşte o placă, numită Wii Balance Board, care poate măsura atât masa utilizatorilor cât şi centrul de greutate. Peste 40 de activităţi pot fi făcute utilizând placa, Wii Remote şi Nunchuk-ul. Jucătorii pot să-şi programeze antrenamente de 20, 30 sau 40 de minute, în funcţie de timpul fiecăruia, existând şi o estimare privind numărul de calorii arse.
Jocurile Wii au fost criticate de guvernul britanic deoarece se considera că încurajează un stil de viaţă sedentar. Japonezii pot de acum să folosească logo-ul campaniei „Change4Life” în reclamele televizate şi în magazine, iar de la anul este posibil ca acesta să se găsească direct pe produs.
„Este o victorie importantă a industriei de jocuri”, a declarat Guy Cocker de la Gamespot. „Cred că cei care cumpără Wii Fit o fac pentru că vor să-şi îmbunătăţească condiţia fizică”, a mai adăugat acesta.
„Noi nu am aprobat un joc video, ci mai d