Retailerul italian de îmbrăcăminte şi accesorii Benetton caută investitori pentru deschiderea de magazine în România, grupul primind deja câteva oferte, a declarat Alan Bichler, managing director ChemCo, compania care operează magazinele în Europa de Sud-Est. "Căutăm parteneri interesaţi de deschiderea de noi magazine pentru o parte sau chiar toată gama de produse. Am primit deja câteva oferte şi propuneri. (...) Benetton se află pe piaţa din România de 15 ani atât prin maga
Retailerul italian de îmbrăcăminte şi accesorii Benetton caută investitori pentru deschiderea de magazine în România, grupul primind deja câteva oferte, a declarat Alan Bichler, managing director ChemCo, compania care operează magazinele în Europa de Sud-Est.
"Căutăm parteneri interesaţi de deschiderea de noi magazine pentru o parte sau chiar toată gama de produse. Am primit deja câteva oferte şi propuneri. (...) Benetton se află pe piaţa din România de 15 ani atât prin magazine, cât şi prin producţie, în mai multe oraşe din ţară. Producţia a atins un nivel foarte bun, astfel că în viitor ne vom concentra pe deschiderea de noi magazine pe întreg teritoriul ţării", a precizat Bichler.
Retailerul italian deţine şase branduri - United Colors of Benetton (articole de vestimentaţie pentru bărbaţi şi femei), Sisley (accesorii şi lemjerie pentru bărbaţi şi femei), 012 (îmbracăminte pentru gravide şi copii), Underwear Benetton (lenjerie) şi Playlife (echipament sportiv).
Investiţie de 400 de euro pe metrul pătrat
Costurile pentru deschiderea unui magazin în România se ridică la 350-400 euro pe metru pătrat, potrivit companiei.
Bichler a precizat că nu se cunoaşte încă numărul de magazine pe care retailerul le va deschide în România, planurile de extindere depinzând de modul în care va evolua piaţa locală.
"Din păcate, în ultimii ani, chiriile au urcat exagerat în