Dupa o lunga perioada de timp de tulburari, Kosovo a lansat o campanie internationala de promovare pentru a atrage investitii straine si pentru a-si spala reputatia asociata cu instabilitatea si coruptia.
In valoare de 5,7 milioane de euro, campania realizata de Saatchi & Saatchi consta in mai multe clipuri de 60 de secunde care vor fi difuzate la sase posturi de televiziune din Europa si Statele Unite. Campania pune accent pe tineretea si vitalitatea statului kosovar, transmite Reuters.
"Serbia a distorsionat adevarata fata a Kosovo cu propaganda sa, care a stricat imaginea Kosovo de-a lungul anilor", a declarat seful campaniei, Memli Krasniqi.
Serbia a pierdut controlul asupra Kosovo in 1999, cand NATO a lansat atacurile aeriene pentru a pune capat atrocitatilor comise de fortele sarbe in luptele cu gherilele albaneze.
Kosovo si-a declarat independenta anul trecut, 62 de state, printre care Statele Unite si aproape toate din UE, recunoscandu-i acest drept.
Dupa o lunga perioada de timp de tulburari, Kosovo a lansat o campanie internationala de promovare pentru a atrage investitii straine si pentru a-si spala reputatia asociata cu instabilitatea si coruptia.
In valoare de 5,7 milioane de euro, campania realizata de Saatchi & Saatchi consta in mai multe clipuri de 60 de secunde care vor fi difuzate la sase posturi de televiziune din Europa si Statele Unite. Campania pune accent pe tineretea si vitalitatea statului kosovar, transmite Reuters.
"Serbia a distorsionat adevarata fata a Kosovo cu propaganda sa, care a stricat imaginea Kosovo de-a lungul anilor", a declarat seful campaniei, Memli Krasniqi.
Serbia a pierdut controlul asupra Kosovo in 1999, cand NATO a lansat atacurile aeriene pentru a pune capat atrocitatilor comise de fortele sarbe in luptele cu gherilele a