Folosirea Twitter si a altor site-uri de socializare de catre angajati, in timpul serviciului, provoaca pierderi de 1,38 de miliarde de lire sterline pentru companiile britanice, in fiecare an, potrivit unui studiu.
O jumatate din persoanele intervievate au admis ca folosesc site-urile de socializare in scopuri personale, in timpul serviciului, acestia petrecand aproximativ 40 de minute pe saptamana cu aceasta activitate, relateaza BBC News.
Potrivit grupului de servicii IT Morse, care a comandat studiul, acest comportament de folosire a Internetului are un impact negativ asupra productivitatii companiilor.
"Popularitatea site-urilor de socializare precum Twitter si Facebook a crescut considerabil in ultimii doi ani si jumatate, tentatia de a le folosi in timpul serviciului fiind din ce in ce mai mare", a spus Philip Wicks, de la Morse.
Desi multe firme au interzis utilizarea Facebook in timpul serviciului, Twitter este inca permis de majoritatea.
Peste trei sferturi din respondenti au declarat ca angajatorul nu le-a impus reguli legate de folosirea Twitter. "Fara un regulament clar, companiile se expun reducerii in productivitate, daunarii brandului si riscurilor legate de securitate", se arata in studiul Morse.
O treime din angajati au recunoscut ca au redat informatii despre companie pe site-urile de socializare. De altfel, 84% din respondenti cred ca trebuie sa fie la alegerea lor ceea ce posteaza online.
Folosirea Twitter si a altor site-uri de socializare de catre angajati, in timpul serviciului, provoaca pierderi de 1,38 de miliarde de lire sterline pentru companiile britanice, in fiecare an, potrivit unui studiu.
O jumatate din persoanele intervievate au admis ca folosesc site-urile de socializare in scopuri personale, in timpul serviciului, acestia petrecand