Intarirea echipei, o atentie sporita pentru clientii multinationali si cresterea organica a companiei sunt prioritatile lui Dan Paul Medrea, noul area CEO al Grey pentru Romania, Ucraina si Bulgaria.
Grey Worldwide Romania, una din cele mai mari agentii de publicitate de pe piata locala care in 2008 a rulat afaceri de 17,7 milioane de euro a trecut in urma cu doua saptamani prin schimbari la nivel de management dupa ce Laura Tampa, 36 de ani, a renuntat la pozitia de managing director pe care a ocupat-o timp de doi ani.
Dan Medrea, 36 de ani, cel care a preluat conducerea companiei din pozitia de area CEO al Grey pentru Romania, Ucraina si Bulgaria, spune ca obiectivele sale sunt legate de intarirea echipei, concentrarea pe clientii multinationali si cresterea organica a companiei astfel incat in cel mai scurt timp agentia sa ajunga pe primul loc.
"Obiectivul imediat este sa fim aproape de clientii multinationali si sa vedem cum ii putem ajuta mai bine, cum putem fi mai implicati in businessul lor. Aceasta va reprezenta o sursa de crestere relativ rapida. Vreau sa aiba mai multa incredere in agentie intr-un an greu 2009, precum si anul viitor care cred ca va fi la fel de dureros din punct de vedere economic", explica Dan Medrea.
Dupa cum marturiseste, clientii de care se va ocupa personal in perioada urmatoare sunt P&G, British American Tobacco, GlaxoSmithKline (GSK) si brandul Chevrolet al General Motors.
"Ma uit la relatia cu clientii nostri multinationali unde ma voi implica personal. Dispunem de talentul necesar, avem capacitatea sa atragem noi talente, o baza de clienti solida si suntem foarte 'flamanzi' de a face."
In 2008, cel mai bun an al industriei media, businessul Grey Romania a scazut cu 28%, iar profitul a fost de numai 660.000 de euro.
Rezultatele au fost afectate de pierderea contului Romtelecom pentru ca