Casa de Asigurari de Sanatate (CAS) Mures aduce la cunostinta cetatenilor ca, începând din data de 23 octombrie 2009, apelurile telefonice Telverde vor fi preluate automat si înregistrate.
Metodologia de utilizare este cea descrisa în mesajul de întâmpinare. Apelantii la numarul de telefon 0800-800-975 sunt rugati ca, dupa semnalul sonor, sa-si decline identitatea si sa mentioneze numarul de telefon la care pot fi contactati. De asemenea, vor expune problema pe care doresc s-o semnaleze.
”Pentru a oferi posibilitatea cât mai multor cetateni sa intre în direct cu specialistii CAS Mures, timpul alocat fiecarui apelant este de doua minute. Problema va fi prezentata spre solutionare compartimentului de specialitate, dupa care apelantul va fi contactat pentru comunicarea raspunsului”, a declarat Alina Aldea, purtator de cuvânt al CAS Mures.
Casa de Asigurari de Sanatate (CAS) Mures aduce la cunostinta cetatenilor ca, începând din data de 23 octombrie 2009, apelurile telefonice Telverde vor fi preluate automat si înregistrate.
Metodologia de utilizare este cea descrisa în mesajul de întâmpinare. Apelantii la numarul de telefon 0800-800-975 sunt rugati ca, dupa semnalul sonor, sa-si decline identitatea si sa mentioneze numarul de telefon la care pot fi contactati. De asemenea, vor expune problema pe care doresc s-o semnaleze.
”Pentru a oferi posibilitatea cât mai multor cetateni sa intre în direct cu specialistii CAS Mures, timpul alocat fiecarui apelant este de doua minute. Problema va fi prezentata spre solutionare compartimentului de specialitate, dupa care apelantul va fi contactat pentru comunicarea raspunsului”, a declarat Alina Aldea, purtator de cuvânt al CAS Mures.