Ea se ocupă de imaginea companiilor, produselor şi proiectelor, şi, când are timp, de cea a rockerilor.
Pentru Meda Popea, meseria de PR Consultant nu înseamnă doar întâlniri pretenţioase la patru ace şi şedinţe în care se discută despre imagine. De şase ani, de când are propria firmă de consultanţă, ea reuşeşte să-şi satisfacă şi o mai veche pasiune de-a ei, muzica rock. Nu cântă, dar îi promovează pe cei care o cântă.
"A fi PR înseamnă să te ocupi de imaginea unei persoane sau a unei companii pentru a ajunge la publicul ţintă. Am fost PR pentru mari companii, cum ar fi Vodafone sau organizaţii ca Banca Mondială sau proiecte Phare. Am promovat şi lansat mărci de bijuterii şi de modă, dar şi de echipamente medicale sau, mai recent, campanii de promovare pentru The Light Cinema", a spus PR-ul.
Primul concert filmat în 3D vreodată în lume, cel al trupei U2, sau transmisiile live de la Opera Metropolitan din New York, ambele evenimente transmise la The Light Cinema, sunt două dintre campaniile de promovare cele mai reuşite ale ei.
"Indiferent al cui PR sunt, modul de a lucra este, în principiu, acelaşi. Produsul respectiv trebuie să ajungă la oameni. Cu rockul este o poveste un pic altfel, de dragoste, dacă pot să-i spun aşa", a povestit Meda.
Rockul, perceput gen underground
Este rockeriţă de când se ştie şi a ascultat toate genurile de rock, devenind în timp o cunoscătoare a lumii metalelor din România.
"Muzica rock este percepută la noi ca un stil underground. Încerc să o scot la lumină măcar atunci când lucrez cu unele trupe", a mai spus PR-ul. Diferenţa dintre a face PR pentru un produs al unei companii şi acelaşi lucru pentru o trupă rock este aceea că tinerii muzicieni, spre deosebire de preşedinţii sau managerii unei companii, nu au experienţă şi au nevoie să fie îndeaproape ghidaţi.
Ei treb