Cea mai mare forta de crestere a economiei din lume nu o detine China sau India, ci o reprezinta...femeile.
Castigurile inregistrate de femei la nivel global se asteapta sa ajunga la 18 trilioane de dolari pana in 2014, cu 5 trilioane mai mult decat cifra inregistrata in prezent, potrivit unei estimari a Bancii Mondiale, informeaza CNN.
Pentru companii, puterea de crestere economica ce o detin femeile ar reprezenta, evident, un lucru ce trebuie atras. Insa, potrivit unui studiu realizat la nivel global de Boston Consulting Group, femeile simt ca serviciile oferite de companii sunt proaste, iar in cel mai rau caz se considera ignorate de acestea.
"Modul in care companiile incearca momentan sa ajunga la femei este de a lua un produs masculin si de a-l vopsi in roz", spune Michael Silverstein, partener al BCG si co-autor al cartii intitulate "Femeile vor mai mult", carte bazata pe studiul respectiv.
El da drept exemplu incercarea Dell Computers de a atrage femeile prin site-ul "Della", lansat in luna mai a acestui an. Insa Dell a renuntat repede la "Della" dupa mai multe acuzatii conform carora continutului site-ului ar fi fost dezonorant la adresa femeilor.
Acuzatiile se bazau pe articole cu titluri de genul "Vei vedea ca notebook-urile pot face mult mai multe decat verficarea e-mail-ului", lucru pe care femeile l-au gasit extrem de insultator.
Ce urasc cel mai mult femeile? Seviciile financiare!
Industria serviciilor financiare este considerata cea mai insultatoare pentru femei. Studiul BCG, realizat pe 12.000 de femei din 40 de regiuni diferite din intreaga lume, a aratat ca aceste servicii stabilesc cea mai slaba conexiune cu reprezentantele sexului frumos.
Astfel, daca va continua in acelasi fel, aceasta industrie risca sa piarda cel mai important segment de clienti. Fie