Brandul personal poate fi o unealta foarte puternica pentru succes, iar, odata cu dezvoltarea retelelor de socializare gen Twitter si Facebook, acesta a devenit din ce in ce mai important.
Insa, pentru a avea succesul scontat, trebuie sa stiti sa utilizati aceste site-uri. Iata un ghid de comportament pe Twitter, realizat de Forbes:
Creaza propriu brand Twitter
Twitter nu ofera prea multe posibilitati de personalizare a paginii. Puteti adauga o fotografie micuta, cateva cuvinte despre propria persoana si un fundal la alegere. Astfel, ar fi de preferat sa incarcati o poza realizata de un profesionist, descrierea sa fie succinta, iar fundalul nu prea incarcat.
Respecta regulile
Gandeste-te bine inainte sa lasi un mesaj pe Twitter. Daca nu esti o celebritate (Oprah Winfrey, Ashton Kutcher sau Shaquille O'Neal au conturi pe site), nimeni nu vrea sa citeasca despre ce preferi sa mananci la micul dejun. Pe de alta parte, ar putea fi interesati de un articol pe care l-ati gasit, de exemplu.
Cel mai important este sa nu te "vinzi" prea mult, ceea ce ar duce la scaderea numarului de persoane care te urmaresc. Credibilitatea trebuie construita prin comentarii la obiect despre lucrurile care te intereseaza si lumea inconjuratoare.
De asemenea, urmareste utilizatorii care te intereseaza cu adevarat, multumeste oamenilor pentru complimente si incearca sa porti conversatii interesante.
Nu exagera cu mesajele
A scrie mesaje pe Twitter in mod regulat nu inseamna la cateva minute. Un astfel de comportament nu ar face decat sa-i indeparteze pe cei care te urmaresc.
Pe de alta parte, nu pastra linistea prea mult timp, ar fi ca si cum te-ai duce la o petrecere si nu ai vorbi cu nimeni, fiindu-ti teama ca nu te va placea nimeni. Similar, si pe Twitter trebuie sa atingi un