"Moartea a devenit trendy. Starurile care au decedat cu ceva timp în urmă, cum este Anna Nicole Smith, ţin prima pagină a ziarelor", afirmă amuzat Scott Michaels, care a pus bazele site-ului findadeath.com şi turului locurilor de veci a celebrităţilor din Los Angeles, anunţă CNN. Moartea nu este numai trendy, ci şi o adevărată mină de aur pentru cei care ştiu cum să construiască o afacere din ceva ce altora poate părea sinistru. Şi nu vorbim aici despre firmele de pompe funebre, ci despre companiile care ştiu să facă mulţi bani din impresarierea starurilor decedate.
" Cred că atunci când celebrităţile pe care le manageriezi s-au dus din lume celor vii ajungi să crezi că posezi o parte din acea vedetă, te simţi parte din familie ", a declarat pentru CNN Mark Roesler, director executiv al CMG Worldwide - care se ocupă de managerirea câteorva vedete trecute pe lumea cealaltă, printre care Marilyn Monroe şi James Dean.
" Plus că riscul este mult mai mic atunci când starul de care te ocupi nu mai poate fi ţinta unor scandaluri ", adaugă uşor amuzat Roesler.
Vara care tocmai a trecut ne-a lăsat fără nume mari din muzică şi film. Michael Jackson, Farrah Fawcett, David Carradine, Walter Cronkite şi Patrick Swayze, toţi au dispărut în doar câteva luni. Moartea lor va aduce bani buni atât moştenitorilor, cât şi fimelor de impresariat.
Pelerinajele la mormintele vedetelor îmbogăţesc speculanţii locali
Fanii nu renunţă uşor la vedeta pe care o îndrăgesc. Unii chiar fac adevărate pelerinaje la locurile de odihnă ale vedetelor moarte. " Starurile duc o viaţa spectaculară. Noi nu facem altceva decâtr să le urmăm traiectoria chiar şi după moartea lor ", a declarat Scott Michaels, organizatorul unui tur pe la locurile de odihnă ale starurilor dispărute. "În acest an Dumnezeu a fost extrem de generos cu Turu