Domo Retail, companie administrată de grupul TechnomarketDomo, a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 112 milioane de euro, în scădere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a declarat, pentru capital.ro, Lorand Szarvadi, directorul executiv al retailerului de produse electronice, electrocasnice şi IT&C. Faţă de prima parte a anului, compania, care operează magazinele Domo şi Technomarket pe piaţa românească, şi-a diminuat rata scăderii
Domo Retail, companie administrată de grupul TechnomarketDomo, a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 112 milioane de euro, în scădere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a declarat, pentru capital.ro, Lorand Szarvadi, directorul executiv al retailerului de produse electronice, electrocasnice şi IT&C.
Faţă de prima parte a anului, compania, care operează magazinele Domo şi Technomarket pe piaţa românească, şi-a diminuat rata scăderii vânzărilor, având în vedere că retailerul a raportat în primele şase luni o reducere cu 21% a cifrei de afaceri, la 74 de milioane de euro.
Scăderea raportată de Domo a fost mai mică decât contractarea pieţei de profil, estimată la cel puţin 40%, motiv pentru care cota de piaţă a TechnomarketDomo în România a crescut la 26% în primele nouă luni faţă de 19% în aceeaşi perioadă a anului trecut.
„Faţă de concurenţă, noi am mai deschis magazine în acest an. Scăderea vânzărilor like-for-like (la aceeaşi suprafaţă de vânzare – n.r.) este cam 25% la noi, care tot e bine la o piaţă care scade cu 40-45%.
În schimb, Altex, principalul competitor al TechnomarketDomo în comerţul cu electronice, electrocasnice şi IT&C, a raportat o scădere de 50% a vânzărilor la nouă luni, la 124 milioane de euro.
Pierderi de 3 milioane de euro
Domo a avut pierderi în primele nouă luni, care nu au venit din partea operaţională a afacer