Retailerul german de imbracaminte si accesorii New Yorker, intrat la nivel local in anul 2007, spune ca merge inainte cu extinderea, dar ca noile deschideri de magazine sunt conditionate de deciziile dezvoltatorilor care pot in orice moment sa anuleze sau sa amane lansarea centrelor comerciale.
"Planul nostru de 50 de magazine in cinci ani ramane valabil din punctul nostru de vedere. Avem mai multe discutii pentru diverse proiecte, dar nu putem spune nimic sigur pentru ca unele se pot anula oricand", a declarat pentru ZF Mihai Sindrilaru, directorul general al retelei New Yorker care detine opt magazine, al noualea urmand sa se deschida la sfarsitul acestei luni in mallul Cotroceni Park din Capitala.
Pe langa magazinul din Cotroceni, compania a mai semnat contracte cu alte patru centre comerciale pentru acest an si pentru 2010, doua dintre acestea urmand sa fie lansate in Atrium Center din Arad si in West Gate din Craiova.
"Nu ne vom limita la aceste deschideri, dar deocamdata doar pentru aceste patru magazine am semnat cu proprietarii", spune Sindrilaru.
Ultimul magazin New Yorker, care se va deschide in Cotroceni Park pe o suprafata de 700 de metri patrati, a necesitat o investitie de aproximativ un milion de euro. "Tinand cont ca este cel mai mare mall din Romania, ar trebui sa avem si cele mai mari vanzari sau cel putin sa se ridice la nivelul magazinului din Cluj, care este cel mai mare si ruleaza cele mai mari vanzari", spune directorul general al New Yorker, care nu da detalii despre vanzarile magazinelor din Romania.
Sindrilaru admite ca in acest an, comparativ cu 2008, vanzarile au urmat un trend descendent, dar ca rezultatele sunt inca in planul estimat odata cu intrarea in Romania.
"Anul trecut am depasit estimarile cu 10%, iar anul acesta suntem in plan, ceea ce inseama ca am resimtit o scadere de 10%-12%", explica el. @