Majoritatea vizitatorilor care trec pe la târgurile imobiliare este formată din femei şi din tineri necăsătoriţi. 60% dintre vizitatorii acestor târguri nu deţin o locuinţă proprie şi 27% afirmă că doresc doar să prospecteze piaţa fără intenţia clară de a achiziţiona o locuinţă în viitorul apropiat, acestea sunt concluziile la care a ajuns Impact Developer & Contractor, în urma unor studii efectuate la fiecare ediţie a celor opt târguri la care a participat în aces
Majoritatea vizitatorilor care trec pe la târgurile imobiliare este formată din femei şi din tineri necăsătoriţi. 60% dintre vizitatorii acestor târguri nu deţin o locuinţă proprie şi 27% afirmă că doresc doar să prospecteze piaţa fără intenţia clară de a achiziţiona o locuinţă în viitorul apropiat, acestea sunt concluziile la care a ajuns Impact Developer & Contractor, în urma unor studii efectuate la fiecare ediţie a celor opt târguri la care a participat în acest an.
Totodată, între 72% şi 90% dintre cei intervievaţi doresc totuşi o locuinţă nouă peste un an de zile sau mai mult. „Este interesantă diferenţierea observată între publicurile târgurilor desfăşurate în zona de nord şi de sud a Capitalei, diferenţiere care se regăseşte atât în produsele pe care doresc să le cumpere, cât şi în puterea de cumpărare” a declarat Carmen Săndulescu, directorul executiv al Impact.
Studiul comandat de Impact relevă că majoritatea vizitatorilor de la târg este formată din femei (52,5% la tIMOn în luna octombrie, 53,4% la tIMOn în septembrie, 57,5% la TNI în septembrie etc.) şi că media de vârstă a vizitatorilor la evenimentele unde se prezintă în general oferte mai scumpe, scade (între 53% şi 55% dintre respondenţi nu sunt însuraţi şi nu au copii).
De asemenea, peste 70% dintre cei care au achiziţionat în urma participării la târgurile de profil o locuinţă în Green