Din dorinta de a nu neglija educatia si nevoile copiilor, foarte multi parinti sunt determinati sa apeleze la after school-uri, un fel de "scoala dupa scoala" , unde copiii beneficiaza de supraveghere, lectii suplimentare si odihna. Cei care s-au gandit la un business de acest gen au investit cateva zeci de mii de euro.
Daniela Paduraru, general manager al Blue Bell, a deschis after school-ul "Blue Bell" in septembrie 2007, din dorinta de a oferi servicii de gradinita la program normal si prelungit copiilor prescolari si scolari.
Primii clienti au aparut dupa ce a recurs la publicitatea online. Romanii au fost destul de receptivi la serviciile pe care le ofera un after school, chiar daca acest business este mai nou pe piata romaneasca.
"Copilul e ocupat dupa scoala cu activitati specifice varstei si in plus este inconjurat de alti copii ce au aceleasi nevoi si preocupari. Este supravegheat si indrumat de cadre didactice cu rezultate deosebite in activitate si beneficiaza de programe educationale internationale, de exemplu jocuri de strategie, de dezvoltare personala, de integrare in traditiile europene", explica Daniela Paduraru despre ceea ce se intampla la after school-ul Blue Bell.
In momentul de fata locurile din planul de scolarizare sunt ocupate in proportie de 85%, chiar daca la inceput, ca in orice afacere, a fost mai dificil. Crearea unei echipe omogene si a unui profil care sa se integreze culturii lor a fost principiul dupa care s-au condus cei de la Blue Bell atunci cand au facut angajari. Tocmai de aceea, din punct de vedere numeric, echipa a ramas la fel inca de la inceputul businessului.
In ceea ce priveste investitia initiala, aceasta s-a ridicat la 52.000 euro si a constat in prima faza in dotarea spatiilor pentru obtinerea avizelor, amenajarea unui loc de joaca, achizitii de materiale didactice si publicitate, iar pe pa