Compania Keune România, prezentă pe piaţa locală a produselor cosmetice profesionale din 2006, a investit 150.000 de euro în primul concept complet de instruire în domeniul coafurii, o noutate absolută în domeniul pietei de beauty. Conceptul înglobează atât o şcoală profesionistă de hair styling (Şcoala de coafură Cornel Saru) cât şi o academie de brand (Academia “Keune International”). Noul spaţiu de training este situat în zona Unirii din Capitală, iar
Compania Keune România, prezentă pe piaţa locală a produselor cosmetice profesionale din 2006, a investit 150.000 de euro în primul concept complet de instruire în domeniul coafurii, o noutate absolută în domeniul pietei de beauty.
Conceptul înglobează atât o şcoală profesionistă de hair styling (Şcoala de coafură Cornel Saru) cât şi o academie de brand (Academia “Keune International”). Noul spaţiu de training este situat în zona Unirii din Capitală, iar proiectul a demarat la începutul lui.
“Până acum ne-am axat pe vânzarea de produse profesionale, însă începând cu anul acesta vrem să intram cu Keune România pe zona de educaţie şi training”, a declarat Alexandru Cotolan, acţionar majoritar şi administrator la Keune România. Acesta a adăugat că lansarea şcolii de hair styling a fost posibilă prin parteneriatul cu Cornel Saru, cel mai titrat senior hairstylist român.
Investiţie amortizată în 3 ani
“Criza sau nu, femeile trebuie să rămână frumoase, iar profesioniştii trebuie să ştie meserie. Investiţia noastră poate fi amortizată în următorii 3 ani, însă focusul nostru este pe educarea stiliştilor cu care lucrăm”, a mai spus Alexandru Cotolan.
Keune România s-a lansat pe piaţa locală în 2006, iar în prezent deţine aproximativ 5-7% din piaţa de produse cosmetice profesionale. În 2008 Keune România a înregistrat o cifră de afaceri de 1 milion de euro.