Veniturile Renault Group au scăzut cu 11,3% în intervalul iulie-septembrie, la 8,1 miliarde de euro, dar declinul s-a atenuat, comparativ cu cel de 30,8%, respectiv 16,9% în primul şi al doilea trimestru, potrivit datelor anunţate joi de producătorul auto francez. Excluzând influenţa cursului valutar, declinul veniturilor a fost de 8,2%.Comenzile primite în intervalul iulie-septembrie au continuat trendul pozitiv din trimestrele anterioare, iar producţia din trimestrul al patrulea va
Veniturile Renault Group au scăzut cu 11,3% în intervalul iulie-septembrie, la 8,1 miliarde de euro, dar declinul s-a atenuat, comparativ cu cel de 30,8%, respectiv 16,9% în primul şi al doilea trimestru, potrivit datelor anunţate joi de producătorul auto francez.
Excluzând influenţa cursului valutar, declinul veniturilor a fost de 8,2%.Comenzile primite în intervalul iulie-septembrie au continuat trendul pozitiv din trimestrele anterioare, iar producţia din trimestrul al patrulea va fi cu 50% mai mare decât cea din perioada similară din 2008, se arată într-un comunicat al companiei.
În trimestrul al treilea, pe o piaţă stimulată de programele de casare auto, Renault a beneficiat de lansarea noilor modele New Megane, New Scenic şi Grand Scenic, precum şi Clio III phase 2.
Veniturile din operaţiunile auto au scăzut cu 11,2%, la 7,66 miliarde de euro. Excluzând impactul cursului valutar, declinul a fost de 8%.
Avans de 0,7% la cota de piaţă în Europa
În Europa, grupul a obţinut o creştere de 9,1% a înregistrărilor de maşini şi vehicule comerciale uşoare şi un avans de 0,7% a cotei de piaţă.
Vânzările de automobile de familie Megane au avansat în Europa cu 32%, în termeni anuali, pe un segment care a avansat cu 4%.
Brandul Renault a înregistrat în trimestrul al treilea prima creştere, de 2%, de la declanşarea crizei, în timp ce înmatriculările