Reprezentanţii grupului Sanofi-Aventis din România anunţă public definitivarea procesului de integrare a companiei Zentiva şi stabilirea strategiei de business pentru piaţa pharma din România. Conform Cegedim, vânzările consolidate din perioada august 2008 - august 2009 ale întregului grup (inclusiv Zentiva) au fost de 730 milioane de lei şi 77 milioane unităţi comerciale. Astfel, grupul îşi confirmă poziţia de lider de piaţă în valoare şi volum, cu cote de 10 respectiv 16
Reprezentanţii grupului Sanofi-Aventis din România anunţă public definitivarea procesului de integrare a companiei Zentiva şi stabilirea strategiei de business pentru piaţa pharma din România.
Conform Cegedim, vânzările consolidate din perioada august 2008 - august 2009 ale întregului grup (inclusiv Zentiva) au fost de 730 milioane de lei şi 77 milioane unităţi comerciale. Astfel, grupul îşi confirmă poziţia de lider de piaţă în valoare şi volum, cu cote de 10 respectiv 16 la sută.
În ceea ce priveşte aspectele legale şi comerciale, Sanofi-Aventis şi Zentiva, parte a grupului Sanofi-Aventis, vor rămâne independente.
"Subliniez faptul că din punct de vedere juridic vor exista în continuare două entităţi distincte, restectiv Sanofi-Aventis România SRL şi Zentiva SA. Din punct de vedere comercial vor funcţiona şi pe viitor două branduri corporatiste - Sanofi-Aventis cât şi Zentiva - ca parte a grupului sub care se vor desfăşura activităţile operaţionale din România," a declarat Dan Ivan, Country Head al Sanofi-Aventis România şi preşedinte Consiliului de Administraţie Zentiva.
Sanofi-Aventis Zentiva vizează creşteri peste piaţă
În ceea ce priveşte piaţa pharma din România, Dan Ivan a declarat că nu poate face previziuni, însă "vom fi norocoşi dacă vor exista creşteri."
"Chiar dacă piaţa va stagna sau va creşte, grupul Sanofi-Aventis Zentiva România are în plan