Retailerul de electronice si electrocasnice Domo a raportat vanzari de 112 milioane de euro dupa primele noua luni din acest an, in scadere cu 18% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Primul loc in retailul electroIT este detinut in continuare de Altex, care in primele trei trimestre a comercializat produse in valoare de 124 milioane de euro, scaderea fiind de 50% fata de aceeasi perioada din 2008. In trimestrul trei insa, Domo a realizat o cifra de afaceri de 43,4 milioane de euro, depasind vanzarile Altex din acelasi interval, de 41 milioane de euro.
"Strategia de optimizare pe care o aplicam de la inceputul anului are rezultatele dorite, putand astfel sa fim prezenti in cele mai importante centre care se deschid la final de an. In acest fel ne putem atinge obiectivul principal: sa fim numarul unu pe piata din Romania", a declarat Lorand Szarvadi, directorul general si fondatorul Domo Retail. Domo retail este detinuta in proportie de 75% de fondul de investitii Equest Investment Balkans, care este actionar si al retailerului bulgar Technomarket. Reteaua comerciala locala include 126 de magazine Domo si sase unitati Technomarket, cu o suprafata comerciala cumulata de 80.000 de metri patrati.
Compania a inaugurat doua noi unitati, in galeriile Real 2 din Oradea si in complexul comercial AFI Palace Cotroceni, cel mai mare mall de pe plan local. Domo a anuntat anterior ca urmareste pentru finalul anului, in cazul unui buget optimist, vanzari de aproape 180 de milioane de euro si sa se apropie de prima pozitie in topul retailerilor electroIT. In 2008 Domo a raportat vanzari de 207,5 milioane de euro, situandu-se in urma Altex, care a ajuns la o cifra de afaceri de 344 de milioane de euro.
Piata de electronice si electrocasnice a trecut in acest an prin cea mai mare scadere a vanzarilor, iar potrivit studiului realizat de GfK Temax dec