Veniturile Orange România au scăzut cu 18,1% în primele nouă luni, la 800 milioane de euro, de la 977 milioane de euro în perioada similară a anului trecut, în pofida creşterii numărului de clienţi, din cauza condiţiilor economice dificile şi a presiunilor competitive, a anunţat astăzi grupul Orange. Orange România avea la finele lunii septembrie 10,694 milioane de clienţi, cu 4,7% mai mulţi decât cu 12 luni în urmă, se arată într-un comunicat al grupului francez de tele
Veniturile Orange România au scăzut cu 18,1% în primele nouă luni, la 800 milioane de euro, de la 977 milioane de euro în perioada similară a anului trecut, în pofida creşterii numărului de clienţi, din cauza condiţiilor economice dificile şi a presiunilor competitive, a anunţat astăzi grupul Orange.
Orange România avea la finele lunii septembrie 10,694 milioane de clienţi, cu 4,7% mai mulţi decât cu 12 luni în urmă, se arată într-un comunicat al grupului francez de telecomunicaţii Orange.
Faţă de nivelul de 10,355 milioane de clienţi de la începutul acestui an, baza de utilizatori ai serviciilor Orange România a crescut cu 3,2%.
În trimestrul al treilea, încasările Orange România au scăzut cu 22,9%, la 269 milioane de euro, de la 349 milioane de euro în aceeaşi perioadă a lui 2008.
Numărul de clienţi ai companiei a crescut şi în perioada iulie-septembrie, de la 10,354 milioane de utilizatori la finele lunii iunie.
"Veniturile din România au continuat să fie afectate de mediul economic dificil şi presiunile competitive puternice", se arată în comunicat.
Încasările grupului Orange în Belgia, Luxemburg, Elveţia, România, Slovacia şi Moldova au scăzut în primele nouă luni cu 5,4%, în principal din cauza declinului din România şi a măsurilor regulatorii nefavorabile. Excluzând impactul scăderii din România şi al măsurilor regulatorii, venituri