Iulian Marinica, noul director general al producatorului de mezeluri Fox din Capitala, incearca sa aplice un ritm de dezvoltare agresiv afacerii detinuta de Cornel Vulpe si fiul sau Dan pentru a-si putea atinge obiectivele stabilite pentru anul 2010: distributie nationala, prezenta in cat mai multe lanturi de magazine din retailul modern si crestere de 25% a cifrei de afaceri.
Din iunie cand a preluat conducerea executiva a Fox si pana in prezent Marinica spune ca a recrutat noi manageri, a restructurat echipa de vanzari, a renuntat la produsele neprofitabile si a renegociat contractele cu furnizorii.
"Am adus un nou director national de vanzari si un key account manager, ambii lucrand anterior impreuna cu mine la Caroli. Am recrutat un nou director financiar, aceasta pozitie fiind infiintata recent, cat si middle manageri si manageri regionali de vanzari, si am infiintat departamentul juridic", a declarat Iulian Marinica, 36 de ani, cel care conduce de trei luni afacerile producatorului de mezeluri Fox.
Iulian Marinica a coordonat aproape 12 ani departamentul de vanzari al Caroli Foods.
Astfel, forta de vanzari a producatorului din Capitala s-a dublat in ultimele luni, iar noul director general ia in calcul noi angajari, tinand cont ca intentioneaza sa creasca anul viitor capacitatea de productie a fabricii de mezeluri de la 40 de tone pe zi in prezent la 60-80 de tone in 2010, pentru a putea sustine dezvoltarea distributiei.
Fox intentioneaza sa acceseze un fond structural de 800.000 de euro, care va fi alocat in proportie de 90% achizitiei de utilaje. "Daca vom primi acceptul pentru accesarea fondurilor structurale, vom implementa noile utilaje la inceputul lunii martie", a explicat Marinica.
In ceea ce priveste comertul modern, producatorul si-a listat in ultimele luni produsele in lanturile de magazine Metro, Real si Billa si a