Pliantele cu oferte nu mai sunt simple reviste în care sunt prezentate ultimele promoţii din magazin. Ele încep să fie utilizate din ce în ce mai inteligent de către retaileri care le folosesc pe lângă stimularea vânzărilor şi pentru îmbunătăţirea imaginii marilor reţele care a început să pălească. În ultimii ani, toamna a fost o perioadă foarte îndrăgită de marile companii interanţionale de retail prezente în România: magazinele se umpleau de cumpărătorii în
Pliantele cu oferte nu mai sunt simple reviste în care sunt prezentate ultimele promoţii din magazin. Ele încep să fie utilizate din ce în ce mai inteligent de către retaileri care le folosesc pe lângă stimularea vânzărilor şi pentru îmbunătăţirea imaginii marilor reţele care a început să pălească.
În ultimii ani, toamna a fost o perioadă foarte îndrăgită de marile companii interanţionale de retail prezente în România: magazinele se umpleau de cumpărătorii întorşi din concedii şi vacanţe, se deschideau noi unităţi comerciale peste tot în ţară, iar vânzările creşteau exponenţial.
În schimb, anul acesta nu a mai fost la fel de darnic cu toţi jucătorii din retail, mai ales că au apărut şi primele reţele de magazine intrate în insolvenţă. Doar discounterii sunt în continuare mulţumiţi de vânzări şi deschid magazin după magazin, astfel că orice strategie de marketing care ar putea stimula vânzările este binevenită pentru ceilalţi retaileri, fie supermarketui, hipermarketuri sau magazine de bricolaj.
Importuri sau Produs în România
Scandalul retaileri versus furnizori de produse alimentare mai are puţin şi împlineşte doi ani de când a izbucnit. Reprezentanţii producătorilor au început să acuze mai întâi timid, pe ocolişuri, apoi din ce în ce mai vocal faptul că retailerii le cer tot mai multe taxe dacă vor să vândă în reţelele lor şi că sunt obligaţi să nu îşi vândă produsele mai ieftin