„Să nu fii prezent online e ca şi cum nu ai avea afişe electorale. Nu cu afişele câştigi campania, dar sigur o pierzi dacă nu le ai”, e deviza sub care trudesc în aceste zile echipele de campanie electorală dedicate de candidaţii la preşedinţie câştigării de voturi prin noile tehnologii. Conştienţi că există categorii de public cu care nu se poate comunica decât prin noile reţele sociale online, candidaţii au investit în site-uri şi în campanii pe Internet, i
„Să nu fii prezent online e ca şi cum nu ai avea afişe electorale. Nu cu afişele câştigi campania, dar sigur o pierzi dacă nu le ai”, e deviza sub care trudesc în aceste zile echipele de campanie electorală dedicate de candidaţii la preşedinţie câştigării de voturi prin noile tehnologii. Conştienţi că există categorii de public cu care nu se poate comunica decât prin noile reţele sociale online, candidaţii au investit în site-uri şi în campanii pe Internet, iar unii au început chiar să se familiarizeze cu Facebook-ul, Twitter-ul şi LinkedIn-ul.
Majoritatea politicienilor îşi angajează firme care să se ocupe de imaginea lor online. Acestea preiau toate informaţiile şi conţinutul de campanie şi fac un site în concordanţă cu imaginea generală a candidatului. În afară de site, firmele oferă şi alte servicii pentru candidat. Cei care au fonduri plătesc pentru publicitate online, pentru activism politic, pentru anticampanie vizându-i pe candidaţilor lor, precum şi pentru alte servicii, precum prezenţa pe Yahoo!, canal dedicat YouTube, Flickr, LinkedIn, Twitter, Facebook etc.
Toti candidaţii cunoscuţi publicului larg au site-uri web, Traian Băsescu, Crin Antonescu, Mircea Geoană, Sorin Oprescu, Kelemen Hunor, mai puţin Corneliu Vadim Tudor şi George Becali.
Dacă în cazul lui George Becali există două site-uri www.becali.ro şi www.georgebecali.ro, inactive, ce-i drept, în cazul lui Corneliu Va