Google a lansat in SUA impreuna cu doi parteneri un serviciu ce permite utilizatorilor sa caute si sa asculte muzica direct prin motorul de cautare, iar cei care doresc pot fi directionati spre site-uri de unde pot cumpara rapid melodiile dorite, scrie Reuters. Serviciul se numeste Google music search si a fost lansat impreuna cu companiile iLike si lala.com.
In SUA, utilizatorii pot tasta in campul de search al Google.com numele melodiei dorite sau chiar extrase din versuri si pot asculta minim 30 de secunde din melodie sau uneori intreaga piesa direct in motorul de cautare. Daca doresc sa faca pasul urmator, adica sa cumpere melodia, ei trebuie sa faca un click si sa aleaga de la care din parteneri doresc sa cumpere melodia (lala.com, Amazon sau iTunes.
Noul serviciu va reduce numarul de pasi pe care un fan trebuie sa ii parcurga pentru a cumpara melodiile sale preferate online.
Contrar celor aparute recent in presa, Google spune ca nu a lucrat direct cu vreo casa de discuri si adauga ca rezultatele cautarii vor fi imbunatatite cu experienta adusa de partenerii specializati in streaming, stil Lala.
Si reteaua de socializare Facebook a facut recent progrese in sectorul muzicii online, integrand lala.com in magazinul sau de cadouri. Google a lansat in SUA impreuna cu doi parteneri un serviciu ce permite utilizatorilor sa caute si sa asculte muzica direct prin motorul de cautare, iar cei care doresc pot fi directionati spre site-uri de unde pot cumpara rapid melodiile dorite, scrie Reuters. Serviciul se numeste Google music search si a fost lansat impreuna cu companiile iLike si lala.com.
In SUA, utilizatorii pot tasta in campul de search al Google.com numele melodiei dorite sau chiar extrase din versuri si pot asculta minim 30 de secunde din melodie sau uneori intreaga piesa direct in motorul de cautare. Daca dor