Noul val de cineasti romani a devenit cunoscut la nivel international pentru o singura capodopera, sumbra: filmul incomparabil al lui Cristian Mungiu - "4 luni, 3 saptamani si 2 zile". Cu toate acestea, cineastii romani sunt capabili sa creeze si comedii negre, dupa cum a dovedit-o pelicula lui Cristi Puiu, "Moartea domnului Lazarescu", noteaza cotidianul britanic The Guardian, intr-un preambul la noua serie a lui Cristian Mungiu - "Amintiri din Epoca de Aur".
Intr-o lumina mai comerciala decat celalalt film al sau, noua pelicula este lansata la 20 de ani de la caderea regimului Ceausescu si a mortii cuplului dictatorial. Este o colectie de cinci scheciuri despre viata in timpul regimului atat de detestat - construite cu umor macabru si suprarealism, continua jurnalistii britanici.
Iar partea intunecata a comediei se refera la modalitatea prin care Romania si-a pastrat echilibrul, nu numai la acel timp, dar, intr-un fel, si acum. Comedia este un mod de a privi inapoi la orori, fara ca furia si disperarea sa devina insuportabile, incheie The Guardian.
Noul val de cineasti romani a devenit cunoscut la nivel international pentru o singura capodopera, sumbra: filmul incomparabil al lui Cristian Mungiu - "4 luni, 3 saptamani si 2 zile". Cu toate acestea, cineastii romani sunt capabili sa creeze si comedii negre, dupa cum a dovedit-o pelicula lui Cristi Puiu, "Moartea domnului Lazarescu", noteaza cotidianul britanic The Guardian, intr-un preambul la noua serie a lui Cristian Mungiu - "Amintiri din Epoca de Aur".
Intr-o lumina mai comerciala decat celalalt film al sau, noua pelicula este lansata la 20 de ani de la caderea regimului Ceausescu si a mortii cuplului dictatorial. Este o colectie de cinci scheciuri despre viata in timpul regimului atat de detestat - construite cu umor macabru si suprarealism, continua jurnalistii bri