Producatorul japonez de electronice Sony a raportat o crestere a vanzarilor de LCD-uri Sony cu 5% pe piata locala, in timp ce livrarile de camere video au scazut cu 10-15% fata de anul trecut. De asemenea, laptop-urile Sony Vaio au inregistrat o crestere mica a vanzarilor iar camerele foto s-au mentinut la acelasi nivel raportat in 2008. "Sper sa ne mentinem o scadere de 35-40% fata de 2008, cand am avut o cifra de afaceri de 14 mil. euro. In acest an ne asteptam la o cifra de afaceri de 11 mil. euro", a declarat pentru ZF Nicolae Dumitrescu, director de vanzari al Sony Center. "Astfel, ne asteptam ca magazinele sa genereze vanzari de sapte milioane de euro, pe segmentul online estimam vanzari de 1,5 mil. euro iar pe distributie 2,5 mil. euro", a explicat el. Directorul de vanzari este de parere ca piata de LCD-uri va mai creste, Sony avand o cota de piata de 25% pe acest segment in Romania. Totusi, profitul va fi mult mai mic decat anul trecut, a adaugat el. Reteaua Sony Center e formata din noua magazine: sase in Bucuresti si cate unul in Pitesti, Sibiu si Cluj. Pana la finalul anului 2010, Sony intentioneaza sa mai deschida cel putin un magazin in Romania.
Producatorul japonez de electronice Sony a raportat o crestere a vanzarilor de LCD-uri Sony cu 5% pe piata locala, in timp ce livrarile de camere video au scazut cu 10-15% fata de anul trecut. De asemenea, laptop-urile Sony Vaio au inregistrat o crestere mica a vanzarilor iar camerele foto s-au mentinut la acelasi nivel raportat in 2008. "Sper sa ne mentinem o scadere de 35-40% fata de 2008, cand am avut o cifra de afaceri de 14 mil. euro. In acest an ne asteptam la o cifra de afaceri de 11 mil. euro", a declarat pentru ZF Nicolae Dumitrescu, director de vanzari al Sony Center. "Astfel, ne asteptam ca magazinele sa genereze vanzari de sapte milioane de euro, pe segmentul online estimam vanzari de 1,5 m