La 25 de ani are propria firmă şi se ocupă de organizarea celui mai important eveniment din viaţa fiecăruia dintre noi. „După ce am terminat facultatea în 2006, am lucrat o perioadă la o firmă de marketing, după care am început să mă ocup de propria firmă”, spune Ana. Soţul Anei a fost cel care a pus bazele afacerii, acesta participând la diferite evenimente festive, filmând cele mai importante momente.
„Mă uitam împreună cu soţul meu la evenimentele pe care le filmase şi au început să mă intereseze aspecte ale organizării evenimentului, cum ar fi decorul sălii, numerele artistice, cadourile oferite invitaţilor”, povesteşte Ana. Înainte de a începe organizarea de evenimente, Ana s-a documentat pe internet despre principalele etape ale unui eveniment şi despre organizarea unei nunţi atât în ţară, dar şi în străinătate.
Clienţii vin prin recomandări
Firma Anei a fost printre primele din Ploieşti care aveau ca obiect de activitate organizarea de evenimente. „Eram a treia firmă de profil din oraş. La început oamenii nu ne cunoşteau, iar clienţii încercam să îi atragem prin reclamă. Acum, aproximativ 90% din clienţii noştri vin prin recomandări”, spune tânăra. Ana oferă servicii din cele mai diverse, pornind de la alegerea localului, asigurarea decoraţiunilor interioare şi a aranjamentelor florale şi până la închirierea de limuzine şi maşini de epocă.
„Pentru organizarea de nunţi, acum se poartă aranjamentele tematice. De exemplu, în vară, am avut solicitări pentru tema marină şi am adus peşti vii de acvarii, meniurile au fost în formă de scoică şi tot ce am aranjat a ţinut cont de această tematică. Acum este la modă tematica toamnei, cu bostani şi cadouri în formă de frunză”, ne-a zis Ana.
Rochii de mireasă unicat
Pornind de la dorinţa clientelor de a avea o rochie specială pentru cea mai important