Jucătoarea română se află pe locul 13 într-un clasament al celor mai vizitate profile de pe site-ul oficial al WTA
2009, anul exploziei, a adus-o pe Sorana Cîrstea în atenţie. Şi nu doar în România. Ieri, WTA a publicat un clasament al celor mai vizitate profile de jucătoare pe parcursul acestui sezon, iar românca se află pe locul 13 din 20. Înaintea Viktoriei Azarenka sau a Verei Zvonareva, clasate între primele 10 în lume. Pe primul loc se găseşte buna prietenă a Soranei, Caroline Wozniacki, urmată de Dinara Safina şi Serena Williams. "Mă bucur enorm că am parte de atenţie din partea fanilor", a spus Cîrstea la aflarea veştii. "Să spun lucrurilor pe nume, fără ei noi n-am fi unde sîntem". Românca e de părere că aspectul, estetica sînt importante, dar mai greu atîrnă rezultatele. "De aceea cred că mi-au vizitat profilul".
Obligaţii plăcute
WTA a început, de cîţiva ani, un program masiv de promovare a imaginii tenisului feminin, folosindu-se de personaje şi de foarte mult "inside", faţa nevăzută a jucătoarelor, cea de dincolo de teren. "La fiecare turneu la care merg, chiar înainte să înceapă mi se dă o listă cu lucrurile pe care le am de făcut", detaliază Sorana. Ce înseamnă însă lucruri de făcut? "Vizite la standurile sponsorilor, dar şi la obiective interesante din oraşul-gazdă, sesiuni de autografe, diverse alte activităţi. De exemplu, la Linz ne-au îmbrăcat în ţinuta tradiţională din zonă. E o formă prin care noi dăm ceva înapoi sponsorilor, dar şi promovăm tenisul", explică jucătoarea.
În căutarea eroului
Soranei i-a plăcut mult campania iniţiată anul trecut de WTA, sub titlul "Looking for a hero?", la care au luat parte jucătoare de top, dar şi cîteva speranţe. "Mi s-a părut o idee excelentă, aceea de a atrage copiii spre tenis, de a-şi găsi un model. Şi eu am început la fel, uitîndu-mă la televizor şi adm