Cei care vor sa mearga in vacanta si nu se decid foarte usor si, pe deasupra, mai acceseaza si retelele sociale de tipul Facebook ori Twitter au, de patru luni, o noua varianta. Se numeste TrippyDoo si este un site lansat de patru tineri care isi doresc sa-i faca pe oameni sa calatoreasca mai mult.
Cand s-a gandit prima data sa lanseze TrippyDoo, Daniela Lepus (26 de ani) nu a vrut sa devina antreprenor si nici nu a perceput site-ul ca pe o afacere, adica ceea ce ar putea sa devina in aproximativ doi ani sau chiar mai devreme.
Ceea ce isi dorea era sa existe un instrument prin care ea si prietenii cu care voia sa plece in vacanta sa isi poate alege mai usor destinatia si sa nu mai fie cazuri in care fiecare persoana vrea in alt loc.
“Site-ul a aparut din toate problemele acestea, desi a planifica o vacanta ar trebui sa fie placut. Intr-o seara, din vacanta de iarna din 2007, m-am gandit foarte mult la idee si apoi am inceput sa vorbesc cu lumea si sa caut parteneri pentru ca nu aveam cunostinte tehnice (n.red. este manager de comunicare in cadrul Leo Burnett, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata locala)”, spune Daniela Lepus (foto sus), cea care este actionarul principal al TrippyDoo.
Alaturi de ea mai lucreaza trei parteneri in afacere: Toma Tomy (27 de ani), Andi Chiritia si Alin Popescu (26 de ani).
Din vara anului trecut, de cand a inceput sa lucreze pentru site, a investit intre 7.000 si 10.000 de euro, banii provenind atat din salariile ei, cat si de la familie si prieteni.
Acum site-ul este in private beta (versiunea de testare a unui site in care utilizatorii se pot inregistra doar pe baza de invitatie) si are in jur de 100 de conturi care apartin prietenilor celor patru tineri care se ocupa de TrippyDoo.
Tocmai, pentru ca site-ul este in varianta de testare este si faptul pentr