Pro TV este prima televiziune după modelul occidental care şi-a chemat telespectatorii în stradă, a creat idoli mediatici şi a stabilit trenduri. Printre altele, a lansat St Valentine’s Day în România, sărbătoare care încă se bucură de o uriaşă popularitate, a definit o generaţie în care s-au recunoscut toţi adolescenţii din acea perioadă şi mulţi cred că a doborât regimul Iliescu. Adrian Sârbu era, în 1989, operator la Sahia Film şi a fost prezent în sediul Co
Pro TV este prima televiziune după modelul occidental care şi-a chemat telespectatorii în stradă, a creat idoli mediatici şi a stabilit trenduri. Printre altele, a lansat St Valentine’s Day în România, sărbătoare care încă se bucură de o uriaşă popularitate, a definit o generaţie în care s-au recunoscut toţi adolescenţii din acea perioadă şi mulţi cred că a doborât regimul Iliescu. Adrian Sârbu era, în 1989, operator la Sahia Film şi a fost prezent în sediul Comitetului Central din 22 decembrie, filmând cele mai reuşite instantanee de la Revoluţie. În decembrie 1990, Sârbu renunţa la postul de secretar de stat pentru mass media şi înfiinţa compania Media Pro, nu înainte de a contribui la adoptarea legii care reglementa activitatea posturilor private de televiziune. În 1993 înfiinţează Canal 31, dar visul său era să dezvolte un imperiu media şi să inoveze din temelii audiovizualul românesc. Sprijinul pentru realizarea acestui vis a venit din partea grupului CME, reprezentat de Robert S. Lauder, fiul celebrei creatoare de modă, care s-a întâlnit cu Sârbu la Londra în decembrie 1994. Un an mai târziu se lansa prima televiziune cu un concept capitalist, cu o campanie de autopromovare fără precedent pe bază de star system, cu primele panouri publicitare outdoor, ştiri rapide şi scurte, filme americane de succes şi primele show-uri TV cu bugete mari care au redefinit conceptul de home entertainment pentr