Sub egida evenimentului cultural, publicul de la malul mării a avut ocazia să admire, din 22 septembrie şi până în prezent, evoluţiile artiştilor în spectacole şi concerte vocal-simfonice, operă şi balet. Operele „Cavaleria Rusticană“ şi „Paiaţe“ încheie pe 5 noiembrie seria de spectacole. Manifestările din cadrul festivalului s-au desfăşurat la sala Teatrului Naţional de Operă şi Balet Oleg Danovski, dar şi la Muzeul de Artă Constanţa şi au reunit cunoscuţi artişti constănţeni şi din ţară.
Noiembrie a debutat cu „Cenuşăreasa“
Dacă până acum aţi putut urmări spectacolele „Nabucco“, de G. Verdi, ori „Gianni Schicchi“, de G. Puccini, luna noiembrie a debutat cu spectacolul de balet în două acte „Cenuşăreasa“, pe muzica lui Serghei Prokofiev.
Spectacolul s-a jucat aseară cu sala arhiplină pe scena Teatrului Naţional de Operă şi Balet Oleg Danovski. Rolul principal i-a fost atribuit lui Aliss Tarcea, cea care a interpretat-o pe Cenuşăreasa.
Alături de eroul spectacolului, pe scenă au mai evoluat Adrian Mihaiu - prinţul, Andrada Dedu (debut), care a interpretat-o pe mama vitregă. Pe scenă au mai urcat balerinii Constantin Dragomir (debut), care l-a interpretat pe tată, Oana Dincă şi Amalia Mândruţiu - surorile vitrege, dar şi Cecilia Ursu - zâna, cavalerii Dan Dumbravă, Alexandru Chis, Mihai Pâslaru, Ovidiu Chiţanu (debut) şi profesorul de dans Marius Marin. Coregrafia a purtat semnătura lui Călin Hanţiu, iar scenografia a fost realizată de Cătălin Ionescu Arbore.
Timp de două ore, artiştii au intrat în pielea personajelor, construind lumea de basm în paşi de balet. Cenuşăreasa Aliss Tarcea a interpretat rolul cu delicateţe şi gingăşie, stârnind reacţiile celor mici prezenţi în sală.
Meritul balerinilor care au jucat Cenuşăreasa pe scena Teatrului Naţional de Operă şi Balet Oleg Danovski a fo