Totuşi, Omnicom Group nu vede semne de revenire a acestei pieţe nici anul viitor
În T3, scăderea veniturilor din această industrie a fost mai mică decât în trimestrul precedent
WPP Plc, cel mai mare grup de publicitate din lume, a anunţat că în al treilea trimestru a înregistrat o scădere mai mică a vânzărilor decât în trimestrul precedent. Astfel, vânzările grupului au ajuns la 2,98 miliarde dolari, susţinute de cumpărarea Taylor Nelson Sofres Plc, potrivit unui comunicat de presă al companiei, citat de Bloomberg.
GroupM: Scăderea din piaţa de advertising va încetini anul viitor
În plus, agenţia preconizează o creştere a profitabilităţii în această piaţă, în perioada următoare, chiar dacă încrederea consumatorilor este în continuare fragilă din cauza avansului ratei şomajului. Scăderea din piaţă de advertising va încetini anul viitor, pe baza îmbunătăţirii condiţiilor economice din Brazilia, China şi Rusia, conform GroupM, divizie ce reuneşte operaţiunile de media ale WPP. Consumul va scădea cu 1,4%, la 411 miliarde dolari, anul viitor, comparativ cu scăderea estimată pentru acest an, de 5,5%, la 417 miliarde dolari
Profitul Omnicom din T3 s-a prăbuşit cu 22%
Omnicom Group Inc., al doilea mare grup de publicitate la nivel mondial a anunţat că profitul din al treilea trimestru s-a prăbuşit cu 22%, iar vânzările au scăzut cu 14%, din cauza reducerii cheltuielilor clienţilor, printre care se numără şi Chrysler. În plus, reprezentanţii grupului nu văd semne de revenire a acestei industrii nici anul viitor.
Cu toate acestea, Alexia Quadrani, analist în cadrul JPMorgan susţine că faptul că vânzările nu au scăzut mai mult decât în trimestrul anterior este un lucru bune şi că vom vedea o redresare în ultima parte a anului.
Directorul executiv al grupului, John Wren, a declarat că dacă piaţa va arăta