„Maria! Maria! Ah, nu, eram în trecereşi voiam să văd ce faci”. Cine nu mai ţine minte primele reclame la Connex, primul nume sonor în industria telefoniei mobile din România! Primele reclame, cele din 1997, înainte de lansarea Connex pe piaţă, erau nişte afişe pe care scria că ziua X va veni şi nimeni nu ştia ce ar putea să însemne ziua X şi ce presupune venirea ei. Era exact perioada în care pagerul era stăpânul absolut al tehnologiei, iar cine avea pager în
„Maria! Maria! Ah, nu, eram în trecereşi voiam să văd ce faci”. Cine nu mai ţine minte primele reclame la Connex, primul nume sonor în industria telefoniei mobile din România! Primele reclame, cele din 1997, înainte de lansarea Connex pe piaţă, erau nişte afişe pe care scria că ziua X va veni şi nimeni nu ştia ce ar putea să însemne ziua X şi ce presupune venirea ei. Era exact perioada în care pagerul era stăpânul absolut al tehnologiei, iar cine avea pager în husa de la cureaua neagră era “om important”. Apoi, după lansarea telefoniei mobile prin GSM, a apărut pagerul de la Coca-Cola, dat aproape gratis. De fapt, era ultima bătălie. Pagerul avea să dispară pentru totdeauna, lăsându-i locul telefonului mobil, un accesoriu foarte scump şi foarte mare în acei ani. Vă amintiţi reclama cu Maria?
Cine nu îşi aminteşte Bosch 509 sau modelele de la Ericsson cu afişaj pe un singur rând, telefoane pe care le puteai vedea în mâinile unor oameni prin centrul Capitalei, care vorbeau cu mândrie la ele. Connexul s-a lansat aproape odată cu cei de la Dialog, de care, de asemenea, se leagă un început frumos în ceea ce priveşte telefonia mobilă din România. Connex a reuşit să creeze un brand mult mai puternic decât Dialog, ne spune Aneta Bogdan, Marketing&Communications Manager la Connex până la începutul anilor 2000, cea care s-a ocupat de Connex chiar de la început. Performanţa este cu atâ