Australianul Cadel Evans începe o nouă viaţă alături de americanii de la BMC şi speră să-şi atingă cel mai mare vis din carieră: să cîştige Turul Franţei
Într-o declaraţie de presă eliberată la o zi după ce Cadel Evans şi-a dat acceptul pentru a rula alături de BMC, rutierul în vîrstă de 32 de ani şi-a expus aspiraţiile pentru cea mai tare competiţie de ciclism din lume. "M-am săturat de locul doi, bineînţeles că vreau să îmi îmbunătăţesc acest rezultat", a scris actualul campion mondial.
Argumentele australianului sînt consistente. BMC a susţinut un proiect lucid, care prinde contur în lupta pentru ierarhia generală a Marilor Tururi, în ciuda faptului că nu face parte decît din eşalonul valoric secund al echipelor de ciclism. De altfel, australianul Cadel Evans va fi folosit de conducerea tehnică a celor de la BMC pentru a forţa mîna organizatorilor Marilor Tururi.
Alături de Cadel vor rula oameni precum americanul George Hincapie, italianul Alessandro Ballan şi germanul Marcus Burghardt, în tentativa lor de a-l căţăra pe australian acolo unde niciun rutier de la Antipozi nu a fost vreodată: în tricoul galben, pe Champs Elysees!
"Sînt fericit să fiu la o echipa în care toată lumea priveşte în aceeaşi direcţie. Abia aştept să lucrez cu BMC pentru a îndeplini obiectivele, inclusiv Turul Franţei. BMC e foarte bine structurată şi organizată", a explicat Evans.
Cadel s-a despărţit de Silence-Lotto după cinci ani, folosindu-se de o clauză din contract care îi permitea să plece şi să semneze cu orice echipă. Cele două medalii de argint obţinute în Turul Franţei (2007-2008) au fost argumentele ce l-au făcut pe fostul manager al lui Floyd Landis de la Phonak, John Lelangue, să îl accepte imediat la BMC.
"Avem în plan cele mai mari curse, inclusiv Marile Tururi. Asta înseamnă şi Turul Franţei. E posibil