CNADNR şi constructorii sectorului Moara Vlăsiei-Ploieşti al autostrăzii Bucureşti-Ploieşti au încheiat, în luna septembrie, un act adiţional prin care costul lucrărilor a crescut cu 25%, la 883,7 milioane lei, fără TVA, din cauza înlocuirii pământului de umplere a corpului autostrăzii cu balast. Actul adiţional a fost semat la începutul lunii septembrie, între Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) şi consorţiul format din firmele
CNADNR şi constructorii sectorului Moara Vlăsiei-Ploieşti al autostrăzii Bucureşti-Ploieşti au încheiat, în luna septembrie, un act adiţional prin care costul lucrărilor a crescut cu 25%, la 883,7 milioane lei, fără TVA, din cauza înlocuirii pământului de umplere a corpului autostrăzii cu balast.
Actul adiţional a fost semat la începutul lunii septembrie, între Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) şi consorţiul format din firmele UMB Spedition, Pa&Co International, Euroconstruct Trading '98 şi Com-Axa, potrivit informaţiilor CNADNR transmise MEDIAFAX.Primele trei firme sunt deţinute, în ordine, de Dorinel Umbrărescu, Costel Umbrărescu şi, respectic Dan Besciu şi Sorin Vulpescu.
Tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti are o lungime de 42,5 km. Consorţiul a câştigat licitaţia pentru construirea segmentului de autostradă în 2006, iar valoarea iniţială a contractului a fost de 702,58 de milioane de lei, fără TVA.
Se schimbă fundaţia
Actul adiţional este motivat de dificultăţile geotehnice din zona autostrăzii, care au dus la schimbarea materialului de umplere a autostrăzii, iar suma suplimentară este de 181,11 milioane de lei, fără TVA, bani care vor fi plătiţi de la bugetul de stat.
Potrivit, CNADNR investigarea geotehnică a terenului de fundare al proiectelor de drumuri se realizează în trei faze, iar în faza de proiectare, studiul geothen