Basis&Basis, producător şi importator produse promoţionale din Grecia, şi-a făcut intrarea pe piaţa românească în urma unei investiţii totale de peste 800.000 de euro. În primă fază, extinderea la nivel local a constat în echiparea completă a 5 posturi de lucru în Bucureşti, urmând ca în perioada următoarea compania să se extindă în principalele oraşe din ţară. "Basis&Basis a decis să intre în România în urma unei analize atente din punct de vedere oportu
Basis&Basis, producător şi importator produse promoţionale din Grecia, şi-a făcut intrarea pe piaţa românească în urma unei investiţii totale de peste 800.000 de euro.
În primă fază, extinderea la nivel local a constat în echiparea completă a 5 posturi de lucru în Bucureşti, urmând ca în perioada următoarea compania să se extindă în principalele oraşe din ţară.
"Basis&Basis a decis să intre în România în urma unei analize atente din punct de vedere oportunităţi de dezvoltare. În primul rând, piaţa produselor promoţionale se află într-un stadiu incipient de dezvoltare, comparativ cu ţări precum Grecia sau Italia. Pe de altă parte, prin poziţia sa geografică, România ne oferă avantajul de a deschide alte pieţe în această parte a Europei, unde deocamdată nu suntem prezenţi", a declarat Maria Radu, director general Basis&Basis România.
Profit abia la jumătatea lui 2010
Pentru ţara noastră, estimările iniţiale, indică intrarea filialei pe profit în a doua jumătate a anului 2010. Oferta Basis&Basis cuprinde peste 50.000 de obiecte promoţionale, realizate după cele mai performante tehnici în domeniu. Printre clienţii companiei se numără: Coca Cola Romania, Sanoma Hearst, Ringier, Star Foods, Germanos, Ecotic, Sarantis, Accenture, Adesgo, Bank of Cyprus, SofMedica etc.
"Estimăm ca până la mijlocul anului viitor să ajungem la o cotă de piaţă de 10-15% pe plan local. Şi asta în condiţiile