Grupul german de retail Metro a inregistrat vanzari cu 15,4 procente mai scazute, in Europa de Est, in al treilea trimestru, comparativ cu perioada similara de anul trecut.
Astfel, vanzarile companiei au ajuns la 3,8 miliarde de euro, in aceasta regiune, de la 4,5 miliarde de euro, se arata in raportul financiar al companiei.
In primele noua luni ale anului, vanzarile au scazut cu 13 procente, in Europa de est, de la 12,872 miliarde de euro, in perioada similara din 2008, la 11,204 miliarde de euro.
"Exodul capitalului, precum si scaderea cererilor pentru export catre Europa de Vest, continua sa afecteze negativ tarile din aceasta regiune. Totusi, efectele asupra diverselor economii sunt diferite", se arata in raportul companiei, specificandu-se ca Polonia este singura tara din regiune care va inregistra crestere in acest an.
In Romania, grupul este prezent cu 45 de unitati, dintre care 24 de magazine Metro si 21 de hipermarketuri Real.
Grupul german de retail Metro a inregistrat vanzari cu 15,4 procente mai scazute, in Europa de Est, in al treilea trimestru, comparativ cu perioada similara de anul trecut.
Astfel, vanzarile companiei au ajuns la 3,8 miliarde de euro, in aceasta regiune, de la 4,5 miliarde de euro, se arata in raportul financiar al companiei.
In primele noua luni ale anului, vanzarile au scazut cu 13 procente, in Europa de est, de la 12,872 miliarde de euro, in perioada similara din 2008, la 11,204 miliarde de euro.
"Exodul capitalului, precum si scaderea cererilor pentru export catre Europa de Vest, continua sa afecteze negativ tarile din aceasta regiune. Totusi, efectele asupra diverselor economii sunt diferite", se arata in raportul companiei, specificandu-se ca Polonia este singura tara din regiune care va inregistra crestere in acest an.
@N