Distribuitorul de produse nutritive Herbalife a înregistrat în cel de-al treilea trimestru al acestui an vânzări nete de 600,2 milioane dolari, cu doar 0,3% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008. Pentru trimestrul încheiat în 30 septembrie 2009, compania a raportat un profit net de 57,9 milioane dolari, comparativ cu 58,1 milioane dolari cât a fost profitul înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut, aceste descreşteri fiind determinate mai ales de evolu�
Distribuitorul de produse nutritive Herbalife a înregistrat în cel de-al treilea trimestru al acestui an vânzări nete de 600,2 milioane dolari, cu doar 0,3% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008.
Pentru trimestrul încheiat în 30 septembrie 2009, compania a raportat un profit net de 57,9 milioane dolari, comparativ cu 58,1 milioane dolari cât a fost profitul înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut, aceste descreşteri fiind determinate mai ales de evoluţia cursurilor valutare la nivel internaţional.
Creşteri mari în Asia
Regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) a raportat în trimestrul al treilea 109,4 milioane volume de vânzări, în scădere cu 5,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Regiunea Americii de Nord a înregistrat 207,6 milioane volume de vânzări, în creştere cu 2,4 procente comparativ cu perioada similară din 2008.
În regiunea Asia-Pacific au fost raportate 148,2 milioane volume de vânzări, reflectând o creştere de 36,1 procente faţă de 2008. În Mexic, nivelul volumelor de vânzări a fost de 126,4 milioane, cu 4,3% mai puţin faţă de al treilea trimestru al anului trecut. În acelaşi timp, în America de Sud şi Centrală au fost raportare 102,2 milioane volume de vânzări, în uşoară creştere cu 0,7 procente.
Pe piaţa din China rezultatele arată 32,3 milioane volume de vânzări, în creştere cu 6,8% faţă de aceeaşi perioadă