Am mai scris eu despre scârţâitul maşinii mele, dar simt nevoia să revin, că măcar atâta pot să fac. Deci, când apăs acceleraţia, se aude un scârţâit odios. Am făcut programare la service, Porsche Bucureşti Nord, am pierdut jumătate de zi, concluzia a fost că scârţâitul este normal, din motiv de nu ştiu ce compresor ataşat motorului dublu-supraalimentat. Dacă se accentuează scârţâitul, reveniţi, a fost sfatul consultantului Porsche.
Au trecut vreo două luni, scârţâitul s-a accentuat, adică a apărut şi când apăs acceleraţia în treapta I de viteză. S-a accentuat, nu? Aşa că am făcut iar programare, mai ales că apăruse încă un zgomot, in interior, în zona centurii de siguranţă. Cu riscul de a părea ipohondru, le-am zis şi de noul motiv de nervi. Profesionalism cât cuprinde, primul a fost redeclarat normal, pe al doilea au uitat să-l verifice. Am din nou programare joi.
Până atunci însă, hai să ne distrăm puţin pe seama maşinilor noastre, hai să le facem de râs, că prea dau pe-afară de eleganţă, rafinament şi fiabilitate în reclame. La mine se cheamă aşa: VW Scirocco; 10.000 de km, preţ: cât vreo trei-patru Logan, în funcţie de dotări; defecte: scârţâie mai ceva decât căruţa bunicului meu de la ţară.
Am mai scris eu despre scârţâitul maşinii mele, dar simt nevoia să revin, că măcar atâta pot să fac. Deci, când apăs acceleraţia, se aude un scârţâit odios. Am făcut programare la service, Porsche Bucureşti Nord, am pierdut jumătate de zi, concluzia a fost că scârţâitul este normal, din motiv de nu ştiu ce compresor ataşat motorului dublu-supraalimentat. Dacă se accentuează scârţâitul, reveniţi, a fost sfatul consultantului Porsche.
Au trecut vreo două luni, scârţâitul s-a accentuat, adică a apărut şi când apăs acceleraţia în treapta I de viteză. S-a accentuat, nu? Aşa că am făcut iar programare, mai ales că apăruse încă un zgomot, in interior, în