O arteră de circulaţie deosebit de deteriorată, cum rar s-a mai văzut în judeţ, a fost până mai deunăzi Drumul Comunal DC 36 Feldioara-Crizbav. Plin de gropi şi chiar de adevărate cratere, drumul despre care vorbim face nu doar legătura între cele două comune, ci este străbătut zilnic de muncitorii care lucrează la Uzina “R”, ca şi de camioanele grele ce transportă material periculos în vederea prelucrării la fabrica menţionată.
Mult timp drumul a făcut obiectul unor vii dispute între conducerea uzinei, edilii celor două localităţi şi Consiliul Judeţean Braşov, fiecare parte făcându-le pe celelalte responsabile pentru (ne)executarea lucrărilor de reparaţii, reabilitare sau asfaltare. La un moment dat a intervenit şi Prefectura Braşov pentru medierea conflictului, dar totul a rămas neschimbat.
Toate acestea au rămas însă de domeniul trecutului deoarece, în cele din urmă, primarul comunei Feldioara, Sorin Taus (foto) a luat taurul de coarne, cum se spune, implicându-se în rezolvarea acestei situaţii, care nu putea trena la nesfârşit. Aşa se face că în luna septembrie 2009 s-a organizat o licitaţie în vederea reabilitării drumului cu pricina, care în prima fază se spunea că va fi plombat, urmând să se toarne şi un strat de uzură. Cu toate acestea, lucrurile au luat o turnură mult mai favorabilă. Licitaţia organizată pentru această importantă investiţie în infrastructură a fost câştigată de către firma SC Conforest SA Braşov, care a demarat activitatea în forţă. Aşa se face că la ora actuală s-a turnat deja asfalat pe ambele părţi de circulaţie pe o lungime de aproximativ doi kilometri de drum din cei cinci kilometri planificaţi şi lucrările vor continua până la finalizare. Primăria a primit până în prezent zece miliarde de lei vechi din cele 19 miliarde aprobate pentru această investiţie, prin Ordonanţa de Guvern nr. 577, fondurile totale necesare în vedere