Drumul spre Occident se termină la Arad. Pentru tronsonul Arad-Nădlac nu este nici măcar fixat traseul.
Urmăriţi ce se întâmplă cu o fermă de melci din Calea Autostrăzii:
Timişoara: EXCLUSIV Sute de mii de melci sunt fugăriţi de autostradă FOTOREPORTAJ
Citiţi alte detalii interesante despre cel mai important proiect de infrastructură din ultimii 20 de ani, din Banat:
Timişoara: Om bogat, om sărac pe Autostrada VestuluiTimişoara: Săracii satului au ajuns îmbogăţiţii autostrăziiTimişoara: Preţul unui metru pătrat de teren pe Autostrada Vestului a crescut de 4.000 de oriTimişoara: Îmbogăţit de autostradă, şi-a salvat casa veche de 40 de anTimişoara: VIDEO Autostrada Timişoara-Arad dezgroapă neputinţa arheologilor
În timp ce ungurii încearcă să aducă reţeaua lor de autostrăzi până la graniţa cu România, autorităţile române nu se sinchisesc să lege culoarul IV paneuropean cu autostrăzile din Vest. Lucrările la autostradă au început dinspre Arad spre Timişoara şi continuă pe traseul Timişoara-Lugoj-Deva, unde urmează să se facă exproprierile.
De la Arad spre Nădlac şi mai apoi spre Ungaria nici măcar nu există o idee de traseu. „Nu este absolut nimic, este zero. Sunt studii de traseu şi studii de fezabilitate”, a spus ministrul interimar al Transporturilor, Radu Berceanu, prezent ieri la Timişoara. Pentru realizarea acestui tronson, nu sunt speranţe foarte mari pentru că nu există banii prevăzuţi. „Acum căutăm o sursă de finanţare, sperăm să atragem fonduri europene”, a mai spus Radu Berceanu. Acesta a spus că cea mai mare parte a tronsonului Arad-Sibiu va fi făcută din bani europeni, cu condiţia ca statul să poată contribui cu partea de cofinanţare.
Lucrări cu probleme
Pe tronsonul Timişoara-Arad pe care au început lucrările, constructorul întâmpină greutăţi din cauza lucrărilor ar