O bucureşteancă reclamă faptul că Aegean Airlines i-a pierdut bagajul în luna iulie şi întârzie să-i acorde daunele cerute. Sursa: AFP Photo Dana Olteanu, o bucureşteancă de 27 de ani, a plecat pe 1 iulie 2009 la Atena, pentru 20 de zile, prin intermediul companiei aeriene Aegean Airlines. La aterizare, nu şi-a găsit bagajele. După in sistenţe repetate la companie, nu şi-a re cuperat bagajul şi nici nu a primit vreo despăgubire. Primul gând al Danei, în momentul în care a văzut că nu mai are bagajele, a fost să sune la compania responsabilă cu bagajele.
„Mi-au spus că nu ei răspund în astfel de situaţii şi m-au sfătuit să sun la Atena pentru că Aegean Airlines trebuie să mă despăgubească. Acolo nu mi-a răspuns decât un robot. Am lăsat mesaj dar nu am primit niciun răspuns”, spune femeia.
Pagube calculate după bonuri
Ea e covinsă că este ignorată până când va uita ce s-a întâmplat. Abia după trei luni de aşteptare, pe 7 octombrie, a primit un răspuns de la Maria Tzoumani, de la Customer Service Department Aegean Airlines.
„Susţineau că mă vor despăgubi cu 500 euro pentru lucurile cumpărate din Grecia, potrivit bonurilor fiscale pe care le-am dat. Mi-au mai spus că fiecare pasager e despăgubit în funcţie de chitan ţele originale ale produselor pe care pretinde că le-a pierdut şi că vor alte bonuri pentru a lua decizia finală. E aberant să mi se ceară chitanţe pentru lucruri personale cumpărate sau primite cadou cu luni în urmă, fiind deja purtate sau folosite de mine”, mai spune, revoltată, femeia.
Pentru că nu a mai trimis chitanţe suplimentare, pe 22 octombrie a primit alt răspuns de la companie. „Luând în considerare faptul că nu aveţi nicio chitanţă pentru lucurile pierdute, suma autorizată despăgubirii e de 500 de euro”. Nemulţumită, femeia a hotărât să-i dea în judecată şi să ceară 3.000 de