Bayern München este pe punctul de a încheia un contract de investiţii şi sponsorizare cu Audi în valoare de peste 100 de milioane de euro, potrivit managerului clubului, Uli Hoeness. Deocamdată nu este clar ce procentaj din acţiunile clubului se negociază cu producătorul bavarez, subsidiară a grupului Volkswagen AG, informează Automotive News citând agenţia Reuters. „Este vorba de o participaţiune (la club) şi de un contract pe termen lung“, a declarat Hoeness pentru Sly Television duminică. „Este un pachet. Contractul de publicitate şi participaţiune. Valoarea depăşeşte 100 de milioane“, a adăugat managerul clubului. Acesta a mai spus că înţelegerea nu a fost finalizată deocamdată, dar că se aşteaptă ca, înainte de întâlnirea generală a clubului din 27 noiembrie, să se facă anunţul. Audi este şi în prezent sponsorul clubului Bayern München, una dintre cele mai de succes echipe de fotbal din Bundesliga, cu 21 de titluri de campion.
Vânzările auto au crescut în Spania şi Franţa
Piaţa auto din Spania a crescut cu 26,4 procente luna trecută în ceea ce priveşte vânzările de automobile noi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit informaţiilor prezentate luni de asociaţia producătorilor ANFAC. Faţă de luna septembrie 2009, luna trecută s-a înregistrat o creştere de 18%, după ce, în perioada ianuarie - octombrie, în comparaţie cu anul 2008, s-a înregistrat o scădere cu 775.378 de unităţi noi. În octombrie 2009, pe piaţa auto din Spania s-au vândut 98.202 autovehicule faţă de 77.686 de autovehicule, vândute în octombrie 2008. Creşterea vânzărilor se datorează în special programului de subvenţionare a achiziţiilor de automobile noi pe care l-a demarat guvernul spaniol. Începând cu luna mai 2009, executivul spaniol a oferit o primă de 2.000 de euro pentru cumpărarea unei maşini noi, pe subvenţionarea cu 700 de milioane de euro a înlocuirii auto