Cele mai achiziţionate produse pe Internet sunt echipamentele IT, cărţile, CD-urile şi DVD-urile, urmate de electronice şi electrocasnice, relevă un studiu realizat de firma de cercetare Daedalus Millward Brown în luna august. Astfel computerele, laptopurile şi accesoriile IT sunt achizţionate de 39.6% dintre cei care fac cumparaturi online, în timp ce cărţile, CD-urile şi DVD-urile sunt cumpărate de 37,5% dintre aceştia. “Achiziţia de cărţi, CD-uri şi DVD-uri de pe In
Cele mai achiziţionate produse pe Internet sunt echipamentele IT, cărţile, CD-urile şi DVD-urile, urmate de electronice şi electrocasnice, relevă un studiu realizat de firma de cercetare Daedalus Millward Brown în luna august.
Astfel computerele, laptopurile şi accesoriile IT sunt achizţionate de 39.6% dintre cei care fac cumparaturi online, în timp ce cărţile, CD-urile şi DVD-urile sunt cumpărate de 37,5% dintre aceştia.
“Achiziţia de cărţi, CD-uri şi DVD-uri de pe Internet este mai frecventă în cadrul locuitorilor oraşelor mici faţă de medie (43,1%), fenomen care se explică prin accesul mai dificil al acestora la aceste produse de calitate prin reţelele clasice de distribuţie”, se mai arată în studiu
De pe Internet se mai achiziţionează, de asemenea, îmbrăcăminte, încălţăminte, servicii de turism (bilete de avion, rezervări la hotel, închiriere de autoturisme), cosmetice. Achizţiile online vizează de asemenea bilete la teatru, film, concerte, jocuri sau jucării, produse pentru îngrijirea casei.
Barbaţii comanda electronice şi IT, femeile îmbărcăminte şi cosmetice
Studiul mai arată că achiziţiile online ale bărbaţilor vizează în special echipamente IT, electronice, electrocasnice, instalaţii sau echipamente pentru casă. În schimb femeile cumpără mai degrabă cărţi, DVD-uri, îmbrăcăminte, încălţăminte, produse de îngrijire personal sau a casei.
Totodată, achizi