Vânzările Coca-Cola Hellenic în România şi Ucraina au scăzut în volum cu peste 10% în trimestrul al treilea, reflectând impactul condiţiilor economice dificile şi al incertitudinii politice, a anunţat joi compania într-un comunicat privind rezultatele pe primele nouă luni. "În timp ce se observă condiţii volatile pe termen scurt, continuăm să câştigăm cotă de piaţă în ambele ţări. În plus, utilizăm efectul de pârghie dat de puterea brandurilor şi de infrastructur
Vânzările Coca-Cola Hellenic în România şi Ucraina au scăzut în volum cu peste 10% în trimestrul al treilea, reflectând impactul condiţiilor economice dificile şi al incertitudinii politice, a anunţat joi compania într-un comunicat privind rezultatele pe primele nouă luni.
"În timp ce se observă condiţii volatile pe termen scurt, continuăm să câştigăm cotă de piaţă în ambele ţări. În plus, utilizăm efectul de pârghie dat de puterea brandurilor şi de infrastructura grupului (...)pentru a îmbunătăţi productivitatea", se arată în raportul companiei.
Coca-Cola Hellenic a înregistrat în primele nouă luni încasări de 5,15 miliarde euro din vânzări, în scădere cu 4% de la nivelul de 5,39 miliarde euro raportat în perioada similară a anului trecut.
Compania a vândut 1,617 milioane de navete de băuturi răcoritoare, faţă de 1,623 milioane de unităţi în ianuarie-septembrie 2008.
Profitul net al Coca-Cola Hellenic a scăzut cu 6%, de la 422,4 milioane euro la 396,1 milioane euro.
În trimestrul al treilea, compania a avut venituri de 1,88 miliarde euro din vânzări, în coborâre cu 9% comparativ cu acelaşi interval din 2008, când încasările s-au plasat la 2,07 miliarde euro.
Volumul de navete comercializate a coborât în perioada iulie-septembrie cu 4%, de la 609,7 milioane la 583,6 milioane de unităţi, în timp ce profitul net s-a redus cu 3%, de la 212,8 milioane euro la 206,1 milio